2024.05.12 – תודה על התרומה הזו

Queer, tolerant, weltoffen? Mit Israel-Hass verrät ESC-Community eigene Ideale – FOCUS online

אנשים יוצאים לרחוב ומפגינים בשביל משהו. למרבה הצער, אין להם מושג בשביל מה הם מפגינים. הם לא מכירים את ההיסטוריה של מדינת ישראל. הם לא יודעים איך הגדה המערבית ורצועת עזה נוצרו ומדוע האזורים האלה כל כך קטנים היום. הם לא יודעים מה ההבדל בין חמאס לפתח. הם לא יודעים דבר על איראן ושותפיה שהקיפו את ישראל. הם אינם יודעים דבר על יהדות ואינם יודעים את האיומים שהאסלאם מציב בפני כל המתנגדים.

הומואים וחברי תנועת הלהט”ב יוצאים לרחובות ומפגינים למען אנשים שיסקלו או שורפים אותם. אתה מדבר על הפלסטינים העניים ברצועת עזה, אבל 80% מהאוכלוסייה הצביעו לחמאס ובכך לטרור עצמו. הם מרחמים על אנשים שרקדו, חגגו ואכלו טוב כשהובאו בני הערובה הראשונים מישראל לעזה. היום, כשהאנשים האלה בעצמם בצרות, הם מתחננים לעזרה.

אנשים לא מבינים שזה לא האינטרס של הפלסטינים בעזה ולא של חלק גדול מהאוכלוסייה הערבית לאפשר למדינת ישראל להתקיים. הם לא רוצים שתי מדינות, הם רוצים מדינה בלי יהודים. לפחות אצל הפלסטינים ברצועת עזה, באזור הפתח, הדברים קצת שונים.

אז שם הם ברחוב, אפילו לא יכולים להראות איפה ישראל נמצאת על המפה, ולא היו בישראל או בשטחים הפלסטיניים בחופשה. הם לא מבינים את האיסלאם או את חמאס. הם לא מבינים את הבעיה של מדינת ישראל, שאפשר וחייבים לבקר את המדיניות שלה וגם כמה זרמים בתוך החברה. אבל מי שמשמיע בוז לזמרת בת 20 בגלל שהיא מגיעה ממדינה שמעורבת בסכסוך שהוא בכלל לא מבין, צריך להפסיק לקחת חלק באירועים כה מודרניים, ערים ופתוחים. הוא צריך לשים טלאי על הז’קט שלו: “פשיסט”.

השנאה ליהודים, לישראל, הרבה יותר גדולה בשמאל הפוליטי מאשר בימין. אבל מי שמפיץ אנרכיה כצורת ממשל בקושי יכול לצפות ממנו למשהו אחר. מה עוד אומר “אף אדם אינו בלתי חוקי” או “אין גבולות, אין אומה”? בעיית האנטישמיות והעוינות לדמוקרטיה לא מצויה (במונחים של מספרים) בכמה דמויות עם מגפי קרב, אלא בכל הפריקים של השמאל.

ESC-Mehrheit setzt ein starkes Zeichen gegen den Israel-Hass von links – FOCUS online

Leave a Comment